środa, 10 czerwca 2009

Tęskniąco.

Troszkę tęskniąco się u nas zrobilo. Ja cale dnie w pracy , Wiesiu z Zosienką sami w domku . Smutno tak , że nie możemy więcej czasu spędzać razem. Zofia zaczela przeżywać tą nową sytuacje "izolację" od mamy . Szkoda mi jej naprawdę bo widać , że tęskni, zresztą ja też tęsknie. Jak już wracam do domku to na krok mnie nie odstępuje , ma mi tyle do opowiedzenia , do pokazania..... i te jej pytania " mamus ale już nie idziesz do pracy ? bedziemy się bawić." :""/ . I ciągle slyszę "mamus tęsknilam za tobą , mamus kocham cię " :"). Ja też tęsknię, jak by nie bylo to prawie 3 latka siedzialysmy sobie razem w domku.
W przedszkolu ogólnie dobrze , chociaż ostatnio byl placz jak ją zostawialam :( , zobaczymy jak to jutro będzie . Zaczela rozumiec ,że naprawdę dzieci w przedszkolu mowią inaczej niż ona i podpytuje nas (bardzo często) "jak to się mowi w przedszkolu" i tak powoli z dnia na dzień zapamiętuje nowe slówka . Myslę , że ta bariera językowa to duży problem dla Zofi , bo przecież ona kocha GADAĆ :D . Buzieńka jej się nie zamyka , caly czas ma cos do powiedzenia ;D.
W niedzielę wyprawiamy urodzinki dla Zosi. Jest bardzo podekscytowana i z niecierpliwoscią wyczekuje tego dnia :)

1 komentarz:

Joanna pisze...

Zosieńko Nasz Kochana!!!
Pragniemy wszyscy złożyć Tobie Urodzinowe życzenia. Duuuużo Kochanego zdróweczka, moc uśmiechu, który tak wspaniale zdobi Twoją śliczną buźkę, dużo wesołości w serduszku i aby spełniły się Twoje Ważne dziecięce marzenia:-)
Asia, Mariusz, Zuzia i Anielka.
Wielgachne Buziaczki Zosiu!!!