czwartek, 18 września 2008

Fajnie być rodzicem ;)

Sa takie chwile w moim ( naszym )zyciu że sama sobie zazdroszczę ;D hihihi. Zoska dostarcza nam tyyyyle atrakcji , tyle radosci , mnustwo wzruszeń ..... Dla niektórych mogą być to blachostki ale mnie cieszy i wzrusza niesamowicie kiedy Wiesiu wraca z pracy a Zosieńka biegnie szybko do drzwi , wskakuje na tatę , daje całuska i pyta czy byl w placy ;) , kiedy przychodzi i bez "okazji" daje caluska , kiedy mówi "dziękuje bardzo mamo marto" ;) hihihi, kiedy przychodzi rano do mnie do sypialni z calym majdanem zabawek i ksiazek ;), kiedy pokazuje mi zagryzmoloną kartkę i mówi że Zosia namalowala serduszko dla mnie ( albo dla taty) .... takich "drobiazgów" ogromnych dla mnie zarazem jest cala masa . Nie potrafię przejsć obok tego obojętnie , zawsze się wzruszam i cieszę , bo to takie szczęscie mieć taki promyczek u boku . I caly czas nie mogę pojąć tego fenomenu że taki maly czlowieczek a tyle dobrego wnosi w zycie codzienne . Ja to mam szczęscie że mam taką córeczkę :""). Fajnie być mamą !!!

Brak komentarzy: